FAQ (často kladené otázky)

FAQ (často kladené otázky)

Pro koho je úvěr EverydayPlus určen?

Online flexibilní úvěr EverydayPlus je k dispozici pro všechny občany České republiky ve věku od 18 let s pravidelným měsíčním příjmem, s vlastním bankovním účtem, mobilním telefonem a emailovou adresou.

Jak o úvěr EverydayPlus zažádám?

Úvěr je možné získat prostřednictvím online žádosti podané na těchto stránkách po stisknutí tlačítka Vyplnit žádost nebo Zažádejte zde. Po schválení žádosti můžete úvěr začít ihned využívat. Úvěr EverydayPlus je zkrátka dostupný ihned.

Jak si nastavím částku a dobu splácení?

Na kalkulátoru úvěru nastavte požadovanou hodnotu úvěrového limitu. Zároveň se vám zobrazí splatnost úvěru nebo minimální splátky (v případě čerpání celého úvěrového limitu).

Jak správně vyplním žádost?

Žádost o úvěr vyplňte kompletně a věnujte zvýšenou pozornost zejména číselným údajům - malá nepozornost může mít za následek zamítnutí žádosti.

Co se stane po odeslání žádosti?

Na uvedený email vám přijde zpráva s instrukcemi pro zaslání odměny za vytvoření uživatelského účtu ve výši 1 Kč. Tento poplatek je nutné zaslat z vašeho vlastního bankovního účtu uvedeného v žádosti s uvedením vašeho rodného čísla jako variabilního symbolu. Do zprávy pro příjemce znovu vyplňte vaše rodné číslo a text „Souhlasim s SUU“. Tato platba slouží zároveň k vaší ochraně – umožní nám ověřit, že někdo jiný nezneužil vaše osobní údaje.

Kdy bude dokončen schvalovací proces?

Po obdržení platby 1 Kč a po identifikaci klienta. Výsledek schvalovacího procesu vám dáme vědět prostřednictvím SMS zprávy. Rozhodnutí o žádosti může mít formu schválení úvěrového rámce v požadované výši, schválení nižšího úvěrového rámce než bylo žádáno nebo zamítnutí žádosti o úvěr.

Po schválení žádosti o úvěr bude ve vašem uživatelském účtu Everyday+ Online na stránkách www.everydayplus.cz k dispozici Smlouva o revolvingovém úvěru.

Jak úvěr EverydayPlus funguje?

Při schválení úvěrového rámce můžete začít okamžitě čerpat finanční prostředky na váš bankovní účet, a to dvojím způsobem:

  1. Odesláním SMS zprávy z vašeho mobilního telefonu (číslo, které jste uvedli v žádosti o úvěr) ve tvaru VYBRAT + požadovaná částka (např. VYBRAT 1 000) na číslo 90 100. Cena za SMS zprávu je standardní podle ceníku vašeho mobilního operátora. Minimální částka jednoho výběru je 100 Kč, výběr vyšších částek je možný vždy s přesností na 50 Kč (např. 150, 600, 650 atd.).
  2. Zadáním výběru přímo ve vašem uživatelském účtu Everyday+ Online na www.everydayplus.cz.

Po zadání výběru vám zašleme potvrzující SMS, popř. jinou informační zprávu.

Jak dlouho trvá převedení peněz nebo samotný výběr?

Pokud požadavek na převod zadáte v rámci doby, kdy banky provádějí převodní transakce (pouze v pracovní dny zpravidla od 7 do 19 hodin), peníze dostanete na svůj účet prakticky v reálném čase. Uskutečníte-li převod např. v noci nebo o víkendu, převedeme částku na váš účet v ranních hodinách následujícího pracovního dne. Uvedené termíny jsou platné za předpokladu, že máte běžný účet u některé z následujících bank: Česká spořitelna, ČSOB, Moneta Money Bank (GE Money Bank), Komerční banka, Raiffeisenbank, UniCredit Bank. Bankovní převody do jiných bank mohou být uskutečněny během 1 až 2 pracovních dnů.

Kolik úvěr EverydayPlus stojí?

Poplatek za výběr je 20 % z částky, kterou vybíráte. Na konci následujícího měsíce zaplatíte buď celkovou dlužnou částku uvedenou na vyúčtování/výpisu k revolvingovému úvěru, nebo minimální splátku (jedna čtvrtina celkové dlužné částky, minimálně 300 Kč), nebo jakoukoliv částku vyšší než činí minimální splátka. Pokud využijete možnost postupného splácení, měsíční úrok z dlužné částky ve výši 20 % je ve vyúčtování/výpisu k revolvingovému úvěru v příštím měsíci započítán do zůstatku po uskutečnění minimální splátky.

Jaká je roční procentní sazba nákladů úvěru EverydayPlus?

RPSN v případě, že celkový úvěr ve výši 4 999,- Kč je vyčerpán dvanáctý den kalendářního měsíce a v plné výši, a je splacen jedinou splátkou ve výši 5 999,- Kč k poslednímu dni kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž došlo k čerpání úvěru, činí 278,45 %. Výše poplatku za čerpání úvěru činí 1 000,- Kč, celková částka splatná spotřebitelem činí 5 999,- Kč. Klient nehradí v tomto případě žádný úrok ani jiné poplatky. Při jiné výši čerpání, při čerpání v jiný den, při opakovaném čerpání a/nebo při odlišných splátkách budou hodnoty uvedené v tomto příkladu odlišné.

Jaký je u úvěru EverydayPlus možný minimální výběr?

Minimální částka výběru je 100 Kč.

Minulý týden jsem vybral 1 000 Kč, mohu vybrat více?

Ano, můžete. Za předpokladu, že váš úvěrový limit již není vyčerpán a že nemáte vůči naší společnosti neuhrazené závazky po splatnosti.

Vybírat můžete po menších částkách nebo naráz – záleží jen na vás a vašich potřebách. Výběry jsou možné s přesností na 50 Kč.

Jsou při převádění peněz v rámci úvěru EverydayPlus zabezpečena moje data?

Ano. Používáme stejný typ zabezpečení jako banky. Naše servery jsou v moderním a vhodně chráněném prostředí v uzavřených prostorách a nikdo zvenčí k nim nemá přístup.

Kolik zaplatím za SMS zprávu?

Ceny za odesílané SMS zprávy jsou účtovány podle platných tarifů vašeho mobilního operátora.

Na jaký účet zaplatím odměnu za zřízení uživatelského účtu 1 Kč?

Odměnu platíte výhradně ze svého bankovního účtu uvedeného na žádosti o úvěr na náš účet vedený u stejné banky jako účet váš:

  • Česká spořitelna: 2852234359/0800
  • ČSOB: 258897097/0300
  • Moneta Money Bank (GE Money Bank): 211206156/0600
  • Komerční banka: 107-4790820297/0100
  • Raiffeisenbank: 5001269784/5500
  • UniCredit Bank: 2108836044/2700

V případě, že váš účet je veden u banky jiné, než jsou výše uvedené, odměnu platíte na účet č. 2852234359/0800 vedený u České spořitelny.

Jak dlouho trvá převedení odměny za zřízení uživatelského účtu 1 Kč?

Pokud požadavek na platbu zadáte v rámci doby, kdy banky provádějí převodní transakce (pouze v pracovní dny zpravidla od 7 do 19 hodin), peníze obdržíme na náš účet prakticky v reálném čase. Uskutečníte-li převod např. v noci nebo o víkendu, peníze na váš účet obdržíme v ranních hodinách následujícího pracovního dne. Uvedené termíny jsou platné za předpokladu, že máte běžný účet u některé z následujících bank: Česká spořitelna, ČSOB, Moneta Money Bank (GE Money Bank), Komerční banka, Raiffeisenbank, UniCredit Bank. Bankovní převody z jiných bank mohou být uskutečněny během 1 až 2 pracovních dnů.

Jak vyplním platební příkaz při odeslání odměny za zřízení uživatelského účtu 1 Kč?

Veškeré informace k úhradě odměny za vytvoření uživatelského účtu najdete v emailové zprávě, kterou vám po odeslání žádosti zašleme. Variabilním symbolem bude vaše zákaznické číslo/číslo smlouvy o uživatelském účtu, do pole „Poznámka pro příjemce“ uvedete své rodné číslo a text „Souhlasim s SUU“.

Kdy musím podepsat Smlouvu o revolvingovém úvěru v tištěné podobě?

Ihned po schválení žádosti o úvěr bude smlouva o revolvingovém úvěru k dispozici ve vašem uživatelském účtu Everyday+ Online na stránkách www.everydayplus.cz a je možné ji vytisknout, podepsat a zaslat poštou na naši adresu. Je tak však nutné učinit nejpozději ve chvíli, kdy celková částka čerpání úvěrového rámce dosáhne 4 999 Kč, a to v souladu se zákonem č. 145/2010 Sb., o spotřebitelském úvěru. Pokud neobdržíme podepsanou tištěnou smlouvu, nebude další čerpání úvěru nad částku 4 999 Kč možné.

Jak splácet flexibilní úvěr EverydayPlus?

V první polovině každého měsíce následujícího po měsíci, ve kterém bylo provedeno první čerpání, vám zašleme Výzvu k úhradě aktuální minimální splátky formou SMS zprávy. Tato zpráva obsahuje výši splátky, datum splatnosti, variabilní symbol a číslo bankovního účtu, a je odeslána na telefonní číslo uvedené ve Smlouvě o revolvingovém úvěru. Aktuální vyúčtování/Výpis k revolvingovému úvěru, ve kterém najdete veškeré informace o vašem úvěru, čerpání, aktuální výši úvěrového rámce a požadavků na placení splátek zároveň ukládáme ve formátu pdf do uživatelského účtu Everyday+ Online. Na konci každého měsíce, ve kterém obdržíte výzvu k úhradě, zaplatíte nejméně minimální splátku (jedna čtvrtina celkové dlužné částky, minimálně 300 Kč). Pokud využijete možnost postupného splácení, měsíční úrok z dlužné částky ve výši 20 % je ve vyúčtování/Výpisu k revolvingovému úvěru v příštím měsíci započítán do zůstatku po uskutečnění minimální splátky. Každá zaplacená splátka se po odečtení poplatku za čerpání a případných úroků znovu započítává do vašeho úvěrového rámce, o zaplacenou částku je tedy úvěrový rámec znovu navýšen a připraven pro vaše další čerpání.

Nejrychlejším a nejpohodlnějším způsobem úhrady splátky je využití platební brány PayU ve Vašem uživatelském účtu Everyday+ Online. K dispozici jsou platební rozhraní většiny bank a úhrada platební kartou.

Kde najdu informace o výši, čerpání a splátkách úvěrového rámce?

Veškeré aktuální informace včetně historie a přehledu splátek najdete ve vašem uživatelském účtu Everyday+ Online na stránkách www.everydayplus.cz.

Kdy a jak mohu požádat o navýšení úvěrového rámce?

Navýšení úvěrového limitu můžete provést ve vašem zákaznickém účtu poté, co nám zašlete podepsaný originál Smlouvy o revolvingovém úvěru a včas uhradíte určitý počet splátek následovně:

  • na 10 000 Kč - včasná úhrada minimálně 1 splátky
  • na 15 000 Kč - včasná úhrada minimálně 3 splátek
  • na 20 000 Kč - včasná úhrada minimálně 5 splátek
  • na 25 000 Kč - včasná úhrada minimálně 7 splátek
  • na 30 000 Kč - včasná úhrada minimálně 9 splátek
  • na 35 000 Kč - včasná úhrada minimálně 11 splátek
Kdy a jak mohu kontaktovat zákaznickou linku EverydayPlus?

Náš zákaznický servis je vám k dispozici na telefonním čísle 22 888 69 69 v pracovní dny od 8 do 18 hodin. E-mailový dotaz na adresu info@everydayplus.cz můžete poslat kdykoliv.

Kdy a jak mohu kontaktovat zákaznickou linku inkasní společnosti?

Zákaznický servis inkasní agentury EOS KSI je vám k dispozici na telefonním čísle 241 081 201 v pracovní dny od 8 do 20 hodin a v sobotu od 9 do 17,30 hodin. E-mailový dotaz na adresu b2c@eos-ksi.cz můžete poslat kdykoliv.

Jak postupovat při změně bankovního účtu?

1. Pro změnu bankovního účtu nejprve zašlete z nového účtu ověřovací poplatek 1,-Kč na náš účet vedený u stejné banky (vyberte z následujícího seznamu):

  • Česká spořitelna: 2852234359/0800
  • ČSOB: 258897097/0300
  • Moneta Money Bank (GE Money Bank): 211206156/0600
  • Komerční banka: 107-4790820297/0100
  • Raiffeisenbank: 5001269784/5500
  • UniCredit Bank: 2108836044/2700

V případě, že váš účet je veden u banky jiné, než jsou výše uvedené, ověřovací poplatek platíte na účet č. 2852234359/0800 vedený u České spořitelny. Jako variabilní symbol uveďte vaše zákaznické číslo Everydayplus (popřípadě rodné číslo) a do zprávy pro příjemce napište „ZMĚNA ÚČTU“. 

2. O provedené platbě poté informujte zákaznický servis e-mailem (info@everydayplus.cz). V e-mailu je třeba uvést tyto údaje:

  • jméno a příjmení
  • rodné číslo nebo zákaznické číslo
  • číslo původního účtu
  • číslo nového účtu
  • informaci, na který bankovní účet EverydayPlus byla zaslána ověřovací platba

Po ověření platby bude změna účtu provedena.

Mohu zaslat splátku úvěru z jiného bankovního účtu, než který je uveden v žádosti o úvěr?

Ano, splátku úvěru můžete poslat z jakéhokoliv bankovního účtu. V případě úhrady přímým vkladem v hotovosti použijte pouze náš bakovní účet v Unicredit Bank. Pro bezproblémové zaúčtování platby věnujte v obou případech zvýšenou pozornost uvedení správného variabilního symbolu, kterým je vaše šestimístné zákaznické číslo.

Informace o disponibilním limitu, dlužné částce a minimální splátce prostřednictvím SMS

Zajímá Vás aktuální disponibilní částka, kterou můžete čerpat?

Pošlete SMS zprávu ve tvaru LIMIT na číslo 90100 a ihned obdržíte odpověď.

 

Chcete znát Vaši aktuální dlužnou částku?

Pošlete SMS zprávu ve tvaru DLUH na číslo 90100 a ihned obdržíte odpověď.

 

Potřebujete údaje k úhradě aktuální minimální splátky?

Pošlete SMS zprávu ve tvaru VYPIS na číslo 90100 a ihned obdržíte odpověď.

Kolik stojí úvěr EverydayPlus?

2000,00 Kč

  • Celková částka ke splacení:
    i
  • NEBO minimální splátka:
    i
  • RPSN:
    247,58 %
    i
  • Výše úvěru:
  • Poplatek za výběr:
  • Splatnost: 31.12.2017

Pokud uhradíte dlužnou částku v plné výši do data splatnosti, nebudou vám účtovány žádné další poplatky kromě poplatku za čerpání úvěru.

Využijete-li možnost splátky, musíte splatit vždy minimálně jednu čtvrtinu z celkové účtované částky, nejméně však 300 Kč. Měsíční úrok ve výši 20 % se potom na vyúčtování v příštím měsíci vypočítá na základě zůstatku po odečtení zaplacené částky.

Výše RPSN v případě, když celkový úvěr je vyčerpán dvanáctý den kalendářního měsíce v plné výši a je splacen jedinou splátkou k poslednímu dni kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž došlo k čerpání úvěru.

Služby zákazníkům

Otevřeno v pracovní dny 8 – 18
Telefonní číslo
22 888 69 69
E-mail
info@everydayplus.cz
Chat
Chat

Reprezentativní příklad

Splatnost v kalkulátoru = splatnost první splátky. Dobu splácení určuje spotřebitel. Například v případě, že úvěrový limit ve výši 4000 Kč je vyčerpán v den uzavření smlouvy o úvěru v plné výši a je splácen jednotlivými měsíčními splátkami ve výši minimální splátky úvěru, doba splácení je 33 měsíců , výše poplatku za čerpání úvěru je 800 Kč (20 %), výše úroku 11 049 Kč a celková částka splatná spotřebitelem 15 849 Kč. RPSN činí 588,56%. Spotřebitel je oprávněn splatit celý úvěr ihned po poskytnutí, RPSN v takovém případě činí 278,46%.