Reklamační řád

 

  1. Reklamační řád stanoví pravidla, jak má klient postupovat, v případě reklamace nebo stížnosti (dále společně jen „Reklamace“) služby či jednání, která byla poskytnuta společností OPR-Finance s.r.o. (dále jen „Společnost“).
  2. Za řádné vyřizování Reklamací klientů odpovídá Reklamační oddělení.
  3. Pokud se klient domnívá, že Společnost nedodržela ujednání vyplývající ze smlouvy o úvěru nebo nesouhlasí s některým postupem, případně s vystupováním některých pracovníků Společnosti, je oprávněn podat Reklamaci.
  4. Klient může Reklamaci uplatnit primárně jedním z následujících způsobů:
  • emailem na adrese reklamace@everydayplus.cz
  • písemně na adresu Společnosti: OPR-Finance s.r.o., Hvězdova 1716/2b, Nusle, 14000 Praha 4
  1. Pro vyřízení Reklamace je klient povinen uvést:
  • jméno a příjmení
  • rodné číslo/datum narození
  • trvalou adresu
  • číslo úvěrové smlouvy/zákaznické číslo,
  • předmět Reklamace a doložit případné podklady
  • v případě podání prostřednictvím elektronické pošty (e-mail) klient musí Reklamaci zaslat ze své e-mailové adresy uvedené ve svém klientském profilu či tuto adresu uvést v těle emailu.

Klient je povinen ve svém vlastním zájmu sdělit Reklamačnímu oddělení co možná nejvíce podrobností o reklamované službě či jednání, která mohou přispět k rychlému vyřízení reklamace.

  1. Pokud Reklamace nebude obsahovat všechny náležitosti dle čl. 5 tohoto Reklamačního řádu, je Pracovník Reklamačního oddělení povinen bez zbytečného odkladu požádat vhodným způsobem klienta o doplnění Reklamace. Pokud klient žádosti nevyhoví, je Reklamační oddělení oprávněno Reklamaci odmítnout pro nedostatek součinnosti.
  2. Řádně vyřízená Reklamace bude odmítnuta, pokud byla Klientem podána opakovaně nebo ve věci rozhodl soud, popř. proběhlo řízení u rozhodce nebo finančního arbitra anebo uplynula promlčecí lhůta.
  3. Reklamace bude vyřízena v maximální lhůtě 30 dnů ode dne podání.
  4. Pokud nebude klient spokojen s výsledkem vyřízení Reklamace, může podat odvolání tak, že se obrátí na Kontrolní oddělní společnosti vyřizování stížností a reklamací, a to buďto prostřednictvím e-mailu nebo písemně na adresu společnosti.
  5. Podání a vyřízení Reklamace je zdarma.
  6. V případě nespokojenosti s řešením Reklamace může Klient, kontaktovat příslušný správní orgán pro tzv. mimosoudní řešení sporů. Klient může kontaktovat:
  • Kancelář finančního arbitra, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním spotřebitelského úvěru, v souladu se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů,
  • Českou obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, nebo subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu (uveřejněný na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu) v případech, kdy není dána působnost finančního arbitra.

Kolik stojí úvěr EverydayPlus?

2000,00 Kč

  • Celková částka ke splacení:
    i
  • NEBO minimální splátka:
    i
  • RPSN:
    519 %
    i
  • Výše úvěru:
  • Poplatek za výběr:
  • Splatnost: 31.07.2018
  • Měsíční pevná zápůjční
    úroková sazba:

    20%

Pokud uhradíte dlužnou částku v plné výši do data splatnosti, nebudou vám účtovány žádné další poplatky kromě poplatku za čerpání úvěru.

Využijete-li možnost splátky, musíte splatit vždy minimálně jednu pětinu z celkové účtované částky, nejméně však 300 Kč. Měsíční úrok ve výši 20 % se potom na vyúčtování v příštím měsíci vypočítá na základě zůstatku po odečtení zaplacené částky.

Výše RPSN v případě, když celkový úvěr je vyčerpán dvanáctý den kalendářního měsíce v plné výši a je splacen jedinou splátkou k poslednímu dni kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž došlo k čerpání úvěru.

Služby zákazníkům

Otevřeno v pracovní dny 8 – 18
Telefonní číslo
22 888 69 69
E-mail
info@everydayplus.cz
Chat
Chat

Reprezentativní příklad

Splatnost v kalkulátoru = splatnost první splátky. Dobu splácení určuje spotřebitel. Například v případě, že úvěrový limit ve výši 5000 Kč je vyčerpán v den uzavření smlouvy o úvěru v plné výši a je splácen jednotlivými měsíčními splátkami ve výši 25 % z dlužné částky, doba splácení je 36 měsíců , výše poplatku za čerpání úvěru je 1000 Kč (20 %), výše úroku 12 176 Kč a celková částka splatná spotřebitelem 18 176 Kč. RPSN činí 522,64 %. Spotřebitel je oprávněn splatit celý úvěr ihned po poskytnutí, RPSN v takovém případě činí 221,39%.